TAG: Moje ulubione seriale

By 05:10

 
 
 Każdy z nas ma swoje ulubione seriale, dlatego tak bardzo spodobał mi się pomysł tagu dotyczącego seriali. Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy.
 
ZASADY:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował - otagowałam się sama, widziałam, że TAG krąży wśród blogów i  spodobał mi się ;)) Sama chciałam kiedyś o tym napisać ;)
3. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali.

Zaczynamy :)
 
  1. Mój absolutny numer jeden, moje absolutne uzależnienie to Grey's anatomy, czyli Chirurdzy. Trudno powiedzieć czy ten serial bardziej traktuje o zagadnieniach medycznych czy  jest to "Moda na sukces" w scenerii szpitalnej - ale ja kocham ten serial. W każdym odcinku potrafię śmiać się do rozpuku, płakać, denerwować, wzbudza wiele emocji we mnie i to w nim lubię najbardziej. Każdy odcinek traktuje o skomplikowanych relacjach międzyludzkich, różnych sytuacjach jakie życie niesie, o trudnych wyborach, a ze względu na moje zamiłowanie do medycyny - kocham jeszcze bardziej. W tym momencie trwa 8 sezon (wszystkie odcinki jakie wyszły już obejrzałam). Uwielbiam i tyle;]
  2. Drugi serial, który wprawił mnie w kolejne uzależnienie to 90210 - nowa wersja. Też już jest chyba 7 czy 8 sezon, oczywiście jestem na czasie. Jest to taka reedycja kultowego Beverly Hills 90210. Są to perypetie i problemy bogatej i rozpuszczonej młodzieży, serial jest o problemach które kompletnie mnie nie dotyczą ale na tyle fabuła bywa pokręcona i urozmaicona, że nie da się nie wciągnąć. Potrafi mnie rozśmieszyć i potrafi wzruszyć. 
  3.  Bing Bang Theory - Teoria Wielkiego Podrywu.
    To jest przezabawny serial o czwórce przyjaciół uczonych, którzy są specjalistami od wszystkiego ale w relacjach między ludzkich kompletnie sobie nie radzą. Duża dawka śmiechu.
  4. Kolejny serial, który jest moim niedawnym odkryciem i jestem znowu uzależniona....Gra o Tron. Jest to serial stworzony na podstawie sagi fantasy "Pieśni Lodu i Ognia". Nie jestem zapaloną fanką fantasy ale ten serial (i Władce Pierścieni, tak poza tematem;]) uwielbiam. Mam wielką ochotę przeczytać tę sagę. Serial jest zdecydowanie tylko dla dorosłych, są sceny przemocy i erotyczne.  Spiski, intrygi i walka o tron.....Polecam!! Jeden odcinek trwa bita godzinę!
 
 
 

You Might Also Like

0 komentarze

Polecane strony