Podkład Ingrid - tani i dobry

By 05:22




Jakoś tak ze 2 miesiące temu nabyłam podkład firmy Ingrid Ideal Face.
Podkład zakupiłam na allegro, dałam za niego z przesyłką około kilkunastu złotych, więc bardzo tanio. Podkład zakupiłam z myślą o wykonywaniu różnych makijaży konkursowych i na potrzeby bloga, gdyż po prostu najzwyczajniej w świecie szkoda mi było zużywać w takich celach mój La Roche Posay, który jest o wiele droższy. Taki makijaż konkursowych, który jest mocny, nietypowy, często tematyczny raczej nie może służyć mi prze z resztę dnia więc wykonywany jest na chwilę ;) Podkład kupiłam w ciemno, bez czytania jakiś informacji na jego temat, tak po prostu.

 Podkład ma jak mówiłam od dwóch miesięcy, używałam go w tym czasie baardzo wiele razy myślę, że mogę co nie co o nim powiedzieć.

"Luksusuowy podkład IDEAL FACE marki INGRID Cosmetics jest niezwykle delikatnym fluidem, o lekkiej i aksamitnej konsystencji, który dzięki swoim właściwościom gwarantuje niezwykle trwały i efektowny makijaż na cały dzień. Podkład doskonale nawilża i wygładza skórę, idealny jest dla każdego rodzaju cery. Rewelacyjnie się rozprowadza, wyrównuje koloryt cery pokrywając drobne niedoskonałości oraz dopasowując się do koloru skóry."
 źródło" www.ladymakeup.pl

Moja opinia:

  • Wygląd/funkcjonalność: Podkład jest w czarnym, plastikowym opakowaniu z pompką, wygląda to bardzo estetycznie, przy takiej cenie jakoś spodziewałam się tandetności, ale jednak pozytywnie zostałam zaskoczona. Pompka jest przyzwoita, jeżeli podkład stoi to ona zawsze działa, tylko jak leży podkład to wiadomo inaczej się wewnątrz układa i wtedy trzeba się chwilę namęczyć, aby wydobyć go. Pompka jest bardzo higienicznym rozwiązaniem.
  • Zapach: Żaden szczególny, to na plus :)
  • Aplikacja: Podkład aplikowałam za pomocą rąk, gąbki i pędzla. Według mnie najlepszy efekt uzyskuje się gąbeczką lub pędzlem, palcami efekt nie podobał mi się, miałam wrażenie że nierównomiernie mi się rozłożył i tracił na trwałości, do tego bardziej twarz mi się świeciła gdy nakładałam palcami, nie wiem dlaczego. Dlatego teraz już tylko aplikuję go pędzlem lub gąbeczką lateksową.Jeżeli chodzi o samo rozprowadzanie - żadnych problemów.
  • Konsystencja: Konsystencja jest typowo fluidowa, nie jest rzadki, właściwie jest gęsty ale nie ciężki. Jest to lekki podkład. Konsystencja jest trochę silikonowa.
  •  Krycie: Jak czytamy na opakowaniu podkład obiecuje nam perfekcyjne krycie. Niestety perfekcyjnym go nie nazwę. Krycie jest dobre/średnie. Nie polecę go osobom o sporych zmianach, osobom które szukają czegoś naprawdę dobrze kryjącego. Osobiście ja potrzebuję dobrego krycia i ten podkład, jak na moje potrzeby daje mi krycie raczej średnie. Ogólnie ujednolica koloryt skóry i bardzo dobry będzie dla osób o niewielkich zmianach, problemach. Daje efekt takiego wygładzenia.
  • Trwałość: Bardzo przyzwoita jak na tak niską cenę. Stosowałam go też normalnie do makijażu codziennego, więc wytrzymywał tyle ile chciałam. Nie testowałam w warunkach typu całonocna impreza i raczej bym nie ryzykowała, mam od tego innych specjalistów ;)
  • Inne uwagi: Minus, dla mnie dosyć spory to fakt, iż ja się po nim świecę. Podkład sam w sobie po nałożeniu daje efekt taki połyskujący ciut, oczywiście zawsze matuję pudrem,ale mimo to po już gdzieś godzinie, dwóch - świecę się. Fluid nie polecę osobom o tłustej i mieszanej cerze, myślę że będzie idealny dla osób z cerą suchą i normalną w kierunku do suchej. Podkład nie podkreśla zmarszczek, ani suchych skórek - to na plus. Czasami mieszam go z La Roche Posay Toleriane- takie połączenie dla mnie jest super. Czy zapycha? Hmm trudne pytanie dla mnie ponieważ ogólnie mam problemy ze skórą, więc nie potrafię odpowiedzieć.

Podsumowanie:  Przyzwoity podkład, średnio-kryjący w bardzo niskiej cenie, polecam szczególnie osobom o cerze normalnej i suchej.

Ocena: 4/5 (tu szczególnie ma znaczenie cena)

Czy kupiłabym ponownie? Raczej nie, ponieważ potrzebuję czegoś do bardziej mieszanej cery.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecane strony