Prosty i efektywny wzór na paznokcie

By 08:45

 
 
Ostatnio były kropki to teraz czas na paski. Bazą jest czarny lakier od Essence z serii Colour&Go, a paski wykonałam lakierem do zdobień od Paese nr 12. Tak wiem, znowu nic twórczego, ale sądzę, że pomysł może spodobać się początkującym- jest łatwy w wykonaniu, jego namalowanie zajmuje dosłownie chwilkę, a prezentuje się naprawdę fajnie. Warto dodać, że optycznie wydłuża płytkę paznokcia :) Sama byłam zaskoczona efektem końcowym i połączeniem tych dwóch kolorów. Fajna alternatywa do pasteli i nudziaków :)
 
 


A jak Wam się podoba?

Dziewczyny, notka o włosach pojawi się najprawdopodobniej dopiero po weekendzie. Tyle się tego nazbierało, że niestety nie udało mi się jeszcze jej dokończyć. Coraz częściej prosicie mnie o konkretne wpisy, co oczywiście bardzo mnie cieszy, ale niestety ograniczony czas na przyjemności nie zawsze pozwala mi realizować Wasze prośby tak szybko jakbym tego chciała. Bądźcie jednak pewne, że obiecane posty będę sukcesywnie pisać i publikować :)
 
 

You Might Also Like

0 komentarze

Polecane strony