50 przypadkowych faktów o mnie

By 08:58




Ostatnio regularnie zadręczam Was recenzjami, więc najwyższa pora na nieco luźniejszy post, niekoniecznie związany z tematyką bloga. Tag '50 przypadkowych faktów o mnie' bije rekordy popularności w blogosferze, więc mimo moich początkowych obaw i ja uległam modzie na uzewnętrznianie się. Właściwie dotychczas niewiele pisałam o sobie, więc to doskonała okazja abyście mogły co nieco się o mnie dowiedzieć i bliżej mnie poznać :) No to start!


1. Od zawsze lepiej dogadywałam się z facetami niż z kobietami. Już w zerówce siedziałam przy stoliku z pięcioma chłopakami, a w parze zawsze stałam z ulubionym kolegą.

2. We wczesnym dzieciństwie chciałam zostać aktorką :D Oczywiście ten pomysł nie wykroczył poza sferę dziecięcych fantazji, a moja 'kariera' skończyła się na kilku konkursach recytatorskich w podstawówce ;)

3. Jestem leworęczna.

4. Uwielbiam jeździć samochodem i nie wyobrażam sobie życia bez czterech kółek.

5. Dużo czytam. W czasie studiów potrafiłam zarwać noc dla interesującej książki.

6. Jestem bałaganiarą, ale w torebce zawsze mam porządek.

7. Nie marzę o dużym domu (no bo kto by tam sprzątał?! :P)

8. Jestem pracusiem. Od pięciu lat nie byłam na dwutygodniowym urlopie i nigdy nie spóźniłam się do pracy.

9. Interesuję się sytuacją polityczną naszego kraju, mam własne poglądy, ale jednocześnie potrafię akceptować zdanie innych. Różnice w poglądach politycznych nigdy nie są dla mnie powodem do kłótni czy sprzeczek, a takie zachowanie jest dla mnie co najmniej śmieszne.

10. Nie lubię stereotypów. Uważam, że wyjście poza schemat daje więcej możliwości i jednocześnie wzbogaca nas w nowe doświadczenia.

11. Kocham robić zdjęcia i myślę, że właśnie tym chciałabym zająć się w przyszłości.

12. Będąc dzieckiem nigdy nie bawiłam się w dom. Zawsze odgrywałam rolę bizneswoman :P

13. Nie lubię gotować i nie widzę siebie ani w roli perfekcyjnej pani domu ani matki Polki.

14. Lubię zakupy. Każde.

15. Lubię pomagać innym. W czasie studiów byłam wolontariuszką w hospicjum.

16. Gdybym wygrała w totka otworzyłabym własną fundację.

17. Nie jestem romantyczna. Nie lubię ckliwych filmów, nie obchodzę Walentynek ani nie przepadam za dostawaniem kwiatów.

18. Nigdy nie byłam na żadnej diecie.

19. W przyszłości chciałabym dużo podróżować. Moim marzeniem jest wycieczka do Indii, Meksyku, Kenii i Tajlandii.

20. Moi przyjaciele są dla mnie niemal tak ważni jak rodzina. Mimo, że każdy z nas pracuje i ma własne życie prywatne staramy się spędzać ze sobą jak najwięcej czasu. Regularnie widujemy się na pogaduchach, imprezujemy i wyjeżdżamy, cieszymy się z własnych sukcesów i pocieszamy w razie porażek.

21. Uwielbiam towarzystwo innych ludzi, ale bywają takie dni kiedy muszę pobyć sama ze sobą.

22. Będąc dzieckiem miałam różne zajawki. Przechodziłam etap fascynacji dinozaurami, potem kosmosem. Wiedziałam na ten temat naprawdę bardzo dużo.

23. Odkąd zaczęłam prowadzić bloga także fotografią. Bez wątpienia jestem osobą, która lubi poznawać świat i zapewne jeszcze wiele rzeczy mnie zaciekawi.

24. Niemal codziennie chodzę w szpilkach.

25. Jestem słodyczoholikiem. Codziennie muszę zjeść coś słodkiego, bo inaczej jestem nie do wytrzymania.

26. Relaksuje mnie malowanie paznokci, jazda samochodem i jazda na rolkach.

27. Będąc nastolatką byłam fanką Britney Spears.

28. Uwielbiam upały. Zima mogłaby dla mnie nie istnieć.

29. Całe życie mieszkam nad morzem, a nie potrafię pływać. Lęk przed wodą to jedyna fobia jaką mam i tylko to wywołuje we mnie paniczny strach.

30. Jestem strasznym śpiochem.

31. Nie jem potraw, które według mnie brzydko wyglądają mimo, że wiele osób je zachwala (np. sushi, tatar, krewetki i inne owoce morza).

32. Z natury mam kręcone włosy, których wprost nie cierpię...

33. ... ale za to bardzo podoba mi się moje ciało. 

34. Zawsze długo szykuję się do wyjścia.

35. Ukończyłam studium kosmetyczne o specjalizacji wizaż i stylizacja, ale w żadnym z tych zawodów nie pracuję.

36. Mam typowo humanistyczny umysł. Napisanie wypracowania zawsze było dla mnie pestką, a z kolei matematyka katorgą.

37. Uwielbiam robić notatki. Na studiach niemal cała grupa uczyła się z moich zapisków :P

38. Będąc dzieckiem byłam fanką komiksów Kaczor Donald. Zbierałam każdy numer przez kilka dobrych lat. Rok temu kupiłam nawet Giganta. Ot tak dla przywołania wspomnień ;) Ale rodzinka miała ze mnie ubaw :D 

39. Jestem dobrze zorganizowana i uważam, że jak się chce to na wszystko można znaleźć czas. Miałam w swoim życiu taki okres, że jednocześnie studiowałam dziennie, pracowałam na pół etatu i uczyłam się zaocznie. I tak, miałam jeszcze trochę czasu dla siebie :) Nie lubię monotonni. Wokół mnie zawsze musi się dużo dziać.

40. Odkąd byłam nastolatką chciałam nauczyć się hiszpańskiego. W czasie studiów kupiłam nawet podręcznik dla początkujących, ale jakoś do tej pory jeszcze go nie otworzyłam :P 

41. Jestem bardzo punktualna i nie lubię spóźnialstwa.

42. Wybaczam, ale jestem pamiętliwa. Raz nadszarpnięte zaufanie trudno u mnie odbudować.

43. Nie przepadam za dziećmi. Dzieci zawsze wywoływały we mnie zakłopotanie i nie wiem czy zdecydowałabym się na własne. Wolę towarzystwo dorosłych.

44. Nigdy nie płaczę na wzruszających filmach. Po prostu wiem, że to wykreowana fikcja.

45. Nie przepadam za mięsem.

46. Mam bardzo twardy charakter, w sytuacjach podbramkowych nigdy nie tracę zimnej krwi tylko biorę się w garść i działam. I dlatego współcześni faceci według mnie to w dużej mierze ciepłe kluchy.

47. Nie lubię i nie oglądam urodowych filmików na youtube. O ile jeszcze rozumiem sens tutoriali makijaży tak haule, ulubieńcy miesiąca czy inne w wersji filmowej to dla mnie zupełna porażka internetu.

48. Nie jestem uzależniona od internetu/komputera/telefonu. W weekendy w ogóle nie włączam komputera i zupełnie mi tego nie brakuje. 

49. Lubię samochody i mogę rozmawiać na ten temat godzinami. 

50. Nie jestem gadżeciarą i zupełnie nie jarają mnie iphone, ipady i inne tablety. Poprzednią komórkę użytkowałam przez jakieś 6 lat i zmieniłam w styczniu na dotykową tylko dlatego, że po prostu zaczęła się psuć. 

A teraz przyznać się, kto dotrwał dzielnie do końca? ;) Zrobiłyście ten tag u siebie? Koniecznie wrzućcie linki, bo z chęcią i ja poznam Was bliżej :)

You Might Also Like

0 komentarze

Polecane strony